Spår 105.

Standard

Plats: källbrinksskolan

Längd: ?

Underlag: asfalt, packad lera och sten.

Liggtid: ca 10 min

Föremål: 4 pinnar

Svårigheter: många andra spår från människor, hundar och rådjur.

Övrigt: Jessica var spårläggare

Utvärdering: nu har rusa varit så pass motiverad och duktig i spåret att jag vill köra mer okända spår. så idag visste jag ingenting… spännande! enligt Jessica var spåret väldigt tekniskt med mycket vinklar och övergångar, men inte så långt….första pinnen hittade rusa lätt, sen gick hon tydligen rätt, men hittade inte pinne nr 2 (bytte hon spår?) , tredje pinnen hittade hon sen ganska snabbt med sen hade hon bakspårat lite till sista pinnen….
Tror hon var lite ute och cyklade på flera ställen. Men det är bra både för
Mig och henne att köra okända spår nu…. Nu känner jag ändå att hon vill hitta pinnarna, så då är det lättare att lita på henne…. Nu så ska vi mest köra det, dock kanske inte lika svåra som idag….. Men superbra mental aktivering!

Lämna en kommentar